Sample image

Παρουσίαση

Ο Σύνδεσμος Εργοληπτών Δημοσίων Έργων N. Δράμας ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1949.

Sample image 2

Ιστορικό του Συνδέσμου

Το Ιστορικό του Συνδέσμου επιμελήθηκε ο Νίκος Τσαρτιλίδης με την συνδρομή του κ. Κώστα Δουφεξή, και μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Sample image

Τι θα βρείτε στο site

Στη νέα μας ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε τα τελευταία νέα και ανακοινώσεις του Συνδέσμου.

Sample image

Πείτε μας τη γνώμη σας

Μπορείτε να εγγραφείτε και να αφήσετε τα δικά σας σχόλια.

Ανάπτυξη

Sample image

Οι Υποδομές είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την Ανάπτυξη της περιοχής μας. Οι Εργολήπτες Δημοσίων Έργων είναι ένα βασικό εργαλείο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Στα πλαίσια αυτά ο Σύνδεσμος αποτελεί συνεργάτη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται «προτάσεις – έργα» που ο Σύνδεσμος έχει καταθέσει και είναι έτοιμος να συνδράμει υλικοτεχνικά για την υλοποίησή τους.

-Ολοκλήρωση του κάθετου της Εγνατίας άξονα Εξοχή – Κ. Νευροκόπι – Δράμα – Καβάλα με στόχο την ελαχιστοποίηση του χρόνου πρόσβασης στην Εγνατία οδό, στο λιμάνι Φίλιππος Β’ της Καβάλας και στο αεροδρόμιο Μ. Αλέξανδρος. Αναθεώρηση της μελέτης. Μέσω της πρόσβασης που έχουμε στην πληροφόρηση από την εκτέλεση των υπαρχόντων έργων, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι ο εν λόγω άξονας, από δρόμος ταχείας κυκλοφορίας εκφυλλίζεται σε συνηθισμένο δρόμο σύνδεσης αστικών περιοχών. Στα πλαίσια αυτού του άξονα ιδιαίτερη προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην κατασκευή της Νότιας παράκαμψης της πόλης της Δράμας ώστε να δοθεί στην κυκλοφορία πριν την έναρξη λειτουργίας του τελωνείου της Εξοχής για την αποφυγή διελεύσεως διαμέσου της πόλεως βαρέων οχημάτων.

-Αναβάθμιση του άξονα Δράμα – Γέφυρα Στρυμόνα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Ο δρόμος αυτός αποτελεί την κύρια πρόσβαση του νομού μας στην υπόλοιπη προς νότο χώρα και δεδομένου ότι σε μερικά χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί από το σημείο αυτό και μετά η Εγνατία οδός θεωρούμε ότι είναι υψηλής σημασίας έργο με χαμηλό κόστος – ήπιες παρεμβάσεις (κυρίως περιφερειακoί δρόμοι των ενδιάμεσων οικισμών). Εφιστούμε την προσοχή σας στο προαπαιτούμενο του χαρακτηρισμού νομοθετικά επιτέλους αυτού του άξονα ως εθνικό οδικό δίκτυο.

-Βελτίωση - Διαπλάτυνση της Ε.Ο. 14 Δράμα – Παρανέστι.

-Ολοκλήρωση της βόρειας περιφερειακής οδού της πόλεως Δράμας, ούτως ώστε μαζί με την Νότια παράκαμψη να ολοκληρώσουν τον Περιφερειακό Δακτύλιο Δράμας. Κατασκευή ανισόπεδου κόμβου – Ανατολική είσοδος Δράμας.

-Οδική σύνδεση Μικρομηλιά –Ελατιά – Παρανέστι. Η σύνδεση με ασφαλτοστρωμένο δρόμο του λεκανοπεδίου Νευροκοπίου με την Ελατιά και το Παρανέστι, συνολικού μήκους 70 km, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση που πραγματοποιήθηκε στους δρόμους Κ. Νευροκοπίου – Ποταμών και Δράμας – Σιδηρονέρου θα δημιουργήσουν συνθήκες ανάπτυξης του τουρισμού στον ορεινό όγκο του Νομού μας. Σας ενημερώνουμε ότι το δασαρχείο Ξάνθης έχει προχωρήσει ήδη σε ασφαλτοστρώσεις δασικών δρόμων.

-Οδική σύνδεση Μικρομηλιά – Σιδηρόνερο. Ο δρόμος αυτός μήκους 5,5 km σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του δρόμου Βώλακας – Μικροκλεισούρα θα ενώσει, με σχετικά μικρό κόστος, τοποθεσίες υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος με αποτέλεσμα την δημιουργία ενός πρώτου περιηγητικού δρόμου στον ορεινό όγκο.

-Ανακατασκευή γεφυρών του νομού. Υπάρχουν αρκετές παλιές γέφυρες σε σημαντικά σημεία του οδικού δικτύου, κυρίως τύπου Mπέλεϋ, χρησιμοποιούμενες και από βαρέα οχήματα, χαρακτηρισμένες με κλάση αρκετά κατώτερη των 30 tn. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι αυτή του ποταμού Αγγίτη προς Μικρόπολη 12 tn, αλλά και αυτή του Θόλου στο Παρανέστι που χρησιμοποιείται από βαρέα φορτηγά μεταφοράς ξυλείας και είναι χαρακτηρισμένη μόλις 5 tn !

-Αναβάθμιση – εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου. Είναι απαράδεκτο από τον Ο.Σ.Ε. να εκσυγχρονίζεται ο άξονας Π.Α.Θ.Ε. (διπλή, ηλεκτροκινούμενη, τηλεδιοικούμενη γραμμή), να σχεδιάζεται νέος «Δυτικός Σιδηροδρομικός άξονας» και να αγνοείται το ήδη υπάρχον δίκτυο της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Ίσως είναι καιρός να τεθεί το ζήτημα της απ’ ευθείας σιδηροδρομικής συνδέσεως Σερρών – Θεσσαλονίκης (μήκους 75 km σε σχετικά εύκολες συνθήκες μορφολογίας εδάφους) ώστε μαζί με την αναβάθμιση του δικτύου να αποκαταστήσει τον σιδηρόδρομο στην περιοχή μας ως σύγχρονο μέσο επιβατικής και εμπορευματικής μεταφοράς.

-Κατασκευή ρυθμιστικού φράγματος στον Νέστο με στόχο την σταθεροποίηση της στάθμης της λίμνης Θησαυρού και την τουριστική της ανάπτυξη. Παραλίμνια οδοποιία.

-Δημιουργία κεντρικού Χ.Υ.Τ.Α. με μονάδα διαλογής – ανακύκλωσης για την απορρόφηση των απορριμμάτων των δήμων του νομού.

-Κατασκευή κτιριακού συγκροτήματος πολλαπλών χρήσεων για την εξυπηρέτηση του Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους με μεγάλη αίθουσα κινηματογράφου, μικρότερες συμπληρωματικές, βοηθητικούς χώρους – χώρους εργαστηρίων, με απώτερο στόχο τη διεκδίκηση δημιουργίας Τ.Ε.Ι. τεχνικών κινηματογράφου – τηλεόρασης στη Δράμα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Αναστάσιος Τοπτσίδης

Πρόεδρος
[email protected]

Κωνσταντίνος Βουγιουκλής

Αντιπρόεδρος
[email protected]

Γεώργιος Σοπιάδης

Γ. Γραμματέας
[email protected]

Κωνσταντίνος Λαμπράκης

Ταμίας
[email protected]

Γεώργιος Αντωνιάδης

Μέλος
[email protected]

Παρακαλούνται τα μέλη του Συνδέσμου να καταθέσουν τα στοιχεία τους για την ενημέρωση της ιστοσελίδας. Συμπληρώστε το αντίστοιχο έντυπο και και προσκομίστε το στα γραφεία του Συνδέσμου μαζί με το αντίγραφο της βεβαίωσης ΜΕΕΠ του ΥΠΕΧΩΔΕ (Εργοληπτικό Πτυχίο).